A közösségi média elképesztő hatékonyságú kommunikációs csatornákat hozott a vállalatok életébe – és ezzel együtt olyan új természetű kockázatokat is, amelyeket nem lehet a régi, jól megszokott kríziskommunikációs eszközökkel kezelni. Egy szakértői kezekben lévő vállalati Facebook-oldal pillanatok alatt felméri, hogy egy-egy üzenet mennyire talált célba, vagy pár hét vagy hónap alatt bekalibrálja a vállalat célcsoportjait –ugyanakkor kárt okozhat, ha a cég legkisebb hibája (pl. udvariatlan volt az ügyintéző) nagy visszhangot kap a közösségi médiában, de még nagyobb probléma az, ha ötlet és lelkesedés hiányában egy profil leáll vagy kiüresedik. Ha már egyszer elkezdtük a Facebook vagy az Instagram vagy a Twitter folyamot, akkor nincs leállás, mert az a professzionalizmus hiányáról árulkodik.

Igen, a professzionalizmusról van szó. Ha egy vállalat belép a közösségi médiába, úgy tűnik, „lazább” lesz, de valójában éppen, hogy magasabb szintre kell emelni a tudatosságot, a stratégia megvalósítását és a belső folyamatok feletti kontrollt ahhoz, hogy sikeresen és hasznosan működtessünk egy vállalati közösségi profilt.

A munka meghozza a gyümölcsét: a piaci eredményeken túl a munkatársak lojalitása is látványosan erősödik az olyan cégeknél, akik „kiteszik magukat a kirakatba”.

Lehet kicsiben kezdeni, de kis odafigyeléssel nem.

ÖSSZEFOGLALVA:

  • A vállalat üzleti céljainak leképezése
  • A célcsoportok lojalitásának növelése
  • Folyamatos tartalomgyártás
  • Lelkesítő, lojalitást növelő, aktivizáló tevékenység

Marketing tervezés, tanácsadás, értékesítés növelés, kommunikáció, weboldal fejlesztés, social marketing megoldások, SEO, kereső optimalizálás, google kampányok, tartalom marketing, grafikai tervezés, kereskedelmi marketing megoldások, webáruház fejlesztés, webáruház menedzsment, és rendezvényszervezés megoldások egy csomagban.

Marketing Mesterfokon Kft. © 2024. All rights reserved.