Az Employer Branding ma már elengedhetetlen a legkisebb vállalat működésének is. Hiszen munkaválallói hűség romlás esetén a termelékenységi ráta is elindul negatív irányban. Ezek mellett, pedig vállalatról közvetített munkáltatói arculatunk is meghatározza a piacról érkező álláskeresők minőségét és előzetes elköteleződését.
A hatékony Employer Branding folyamatokat két oldalról közelítjük meg, és ennek megfeleően osztottuk le megoldásainkat:
Külső EB elemek:
– Employer branding stratégia kidolgozása, támogatása
– Kommunikáció és vizuális megjelenés meghatározása a közösségi média oldalakra: Facebook, Linkedin, Instagram
-Kreatív szövegek, képek, hirdetések készítése a közösségi média csatornákra (Facebook, Instagram szponzorált hirdetések, álláshirdetések, események promótálására)
– Egyedi rendezvények, meetup-ok szervezése toborzási és branding céllal
– HR rendezvényeken való megjelenések
Belső EB elemek:
– Jelenlegi HR folyamatok optimalizálása, támogatása
– Munkavállalói elégedettség felmérés elkészítése, a cégen belüli employer branding mérésére
– Employee Value Proposition meghatározása azon céges értékek mentén, amit a vállalat hangsúlyozni szeretne kifelé, illetve a belső kommunikációban is a toborzás támogatása érdekében
– Munkaerő megtartásának támogatása és ehhez kapcsolódó folyamatok kiépítése, támogatása
– Kommunikációs felület, csatorna kiépítése a munkavállalók és vezetők között, így lehetőséget teremtve a rendszeres, kölcsönös visszajelzésekre
– Aktív részvétel a szervezetfejlesztésben és belső kommunikáció kialakításában (coaching szerepekben is)